Kjære håndballfamilie,

Som leder for håndballgruppen ønsker jeg å sende dere en sportslig hilsen fylt med entusiasme, stolthet og målrettet engasjement.
Vårt fremste mål er å skape et sportslig og menneskelig verdisett som preger både spillere, foreldre, trenere, ledere og klubben som helhelt. Vi ønsker å være et forbilde for fair play, respekt og lagånd, og et sted hvor alle kan møtes og gledes sammen. Vi oppfordrer alle spillere, trenere, foreldre og støttespillere til å omfavne disse verdiene og la dem være veiledende i alt vi gjør på og utenfor banen. Ved å handle i tråd med disse prinsippene, vil vi skape et trygt og inkluderende miljø der hver enkelt kan utvikle seg som håndballspiller og som person.

Klubbens visjon er å være et ledende håndballmiljø som fremmer utvikling, suksess og glede for alle barn og unge i bydelen vår. Vi ønsker å skape et fundament der våre spillere kan vokse og blomstre både individuelt og som en del av et lag. Sammen vil vi jobbe hardt for å forbedre våre ferdigheter, bygge gode, solide håndballmessige kunnskaper og utvikle den indre lidenskapen som driver oss mot suksess. Vi tror på at gjennom hardt arbeid, dedikasjon og samarbeid kan vi nå nye høyder og oppnå våre felles mål.
Frem for alt ønsker vi dog at alle som kommer til håndball i Hånes IF går hjem hver dag fra trening og kamp fylt med gøye opplevelser og gode minner skapt sammen med gode venner!

Sportslige hilsener,

Nicklas Lindland Roest

Leder, Håndballgruppen

Nyheter fra håndballen

• Handledager på Anton Sport

4-6. april er det ekstra gode priser for HIF-medlemmer på Anton Sport

• HiF drakter sprer glede i Gambia 😊

Flere av HiF sine gamle drakter ble i vinter sendt ned til Gambia. sammen med tre av våre HiF-spillere: Mathilde, Mats og Elias Mikkelsen.

• Byttedag

En vennlig påminnelse om at vi fortsatt trenger å få inn mer tøy!

• Borgertoget 17. mai

Hold av ettermiddagen 17.mai til borgertoget med HIF

• Byttedag – HIF

Vi vil arrangere en byttedag for medlemmer i Hånes Idrettsforening med gjenbruk på agendaen.

• Styrkerommet er oppgradert!

Som en forlengelse av skadefrikveld, har Hånes IF oppgradert styrkerommet