Fotball

Hånes idrettsforening er en breddeklubb som skal tilrettelegge for at alle barn fra skolealder som ønsker å spille fotball, uavhengig av ambisjonsnivå skal ha mulighet til dette hos oss.

Siden 2022 har Hånes IF og Tveit IL inngått en samarbeidsavtale.

Som resten av idretts Norge kjenner vi også på utfordringer i forhold til antall medlemmer. For at HIF skal kunne gi barn og unge på Hånes muligheten til å kunne spille fotball lengst mulig og best mulig var vi nødt til å gjøre noen endringer. Et sportslig samarbeid med Tveit IL ble løsningen, Og selv om vi bare er i oppstartfasen ser vi at dette bærer frukter.

Sammen skal vi gjøre hverandre gode!!

Sportslige hilsener,

Kenneth Arntsen, Leder, Fotballgruppen

• HiF drakter sprer glede i Gambia 😊

Flere av HiF sine gamle drakter ble i vinter sendt ned til Gambia. sammen med tre av våre HiF-spillere: Mathilde, Mats og Elias Mikkelsen.

• Lørdagsfotballen endelig i gang for sesongen!

Selv om det er fortsatt ligger litt snø rundt banen i Solvika var vi ivrige etter å komme i gang … Les mer

• Byttedag

En vennlig påminnelse om at vi fortsatt trenger å få inn mer tøy!

• Borgertoget 17. mai

Hold av ettermiddagen 17.mai til borgertoget med HIF

• Kampvert

Det er et krav i breddereglementet om minst en kampvert på alle kamper som ønsker motstanderlag, dommer(e) og tilskuere velkommen.

• Byttedag – HIF

Vi vil arrangere en byttedag for medlemmer i Hånes Idrettsforening med gjenbruk på agendaen.