Medlemskap i Hånes IF

Det å være medlem av en idrettsklubb gir mange fordeler. Du får muligheten til å utvikle deg som idrettsutøver, utvide vennekretsen og delta på, eller arrangere gøye arrangement.

I Hånes idrettsforening jobber vi for at alle utøvere skal trives og være
trygg på sin plass i klubben. Vi ønsker også at alle som har lyst å bidra til at HIF
blir ennå bedre, får muligheten til det.

Aktiv medlem

Aktive medlemmer er hjertet og sjelen i en idrettsklubb. Disse medlemmene deltar aktivt i idrettsaktiviteter, trening, kamper og cuper.

Støttemedlemskap

Støttemedlemmer spiller en avgjørende rolle i å støtte og utvikle Hånes IF.
Mens aktive medlemmer spiller en sentral rolle i selve idrettsaktivitetene, er det støttemedlemmene som bidrar med økonomisk støtte, administrativ støtte og frivillig arbeid for klubben. Uten støttemedlemmene ville Hånes idrettsforeningen ikke kunne opprettholde aktiviteter som er nødvendig i en dugnadsklubb.

Vil du være støttemedlem i HIF, meld deg på her