Utøver

Gjennom inkludering, fair play, utvikling av ferdigheter, samarbeid og positiv holdning vil du være med på å skape gode opplevelse klubben.

Gled deg over idretten og mulighetene den gir deg til å se dine egne grenser, lære nye ferdigheter og skape minner for livet. Husk at det ikke alltid handler om resultatene, men om reisen og opplevelsene underveis.

Vær åpen for nye utfordringer og muligheter. Ta del i klubbenes arrangementer, treningsleirer, turneringer og sosiale aktiviteter. Dette vil bidra til å styrke fellesskapet og bygge sterke bånd med lagkameratene dine.

Ta vare på kroppen din. Det er tre gunnleggede ting som gjelder – Eat, Move and Sleep.

Vær en ambassadør for fair play og gode verdier både innenfor idretten og utenfor. Respekter motstandere, dommere, trenere og medutøvere. Vær en positiv rollemodell for yngre utøvere og bidra til å skape et trygt og støttende idrettsmiljø.

Ikke glem å sette pris på de som støtter deg og idrettslaget, inkludert trenere, foreldre, og andre som bidrar til aktivitet. Deres engasjement og innsats gjør det mulig for deg å utøve idretten du elsker.

Til slutt, husk at idretten er en kilde til glede, mestring og personlig utvikling. Nyt reisen, lær av utfordringene og feire suksessene dine. Uansett resultatene, er det viktigste å ha det gøy, skape minner og dyrke idretten.